Akutjour
Dygnet Fastighetsjour
08 – 18 70 00
Endast kvällar och helger
Allvarliga problem som måste lösas direkt under kvällar (16:00-07:00) och helger.
OBS! Lägenhetsinnehavare som kallar på jourservice för fel som inte kräver omedelbar åtgärd får själva betala för kostnaden för jourutryckningen,
Exempel på ärenden som inte hanteras av jouren är: Stopp i tvättställ eller diskho, mindre elfel, dropp från kran, samt trasigt eller sönderslaget fönster etc.
Fastighetsskötaren
Cemi
- 0774-400 990
Tekniska fel som till exempel belysning, portdörrar eller ventilation i allmänna utrymmen.
Du kan även lägga till ditt namn i porten och på brevlådan, byta telefonnummer i porttelefonen samt få inloggningsuppgifter till tvättstugans bokningssystem via internet.
BRF-medlemar debiteras för exempelvis felsökning eller annan åtgärd i den egna lägenheten om det ligger utanför föreningens ansvar.
Fönster och Balkongdörrar
Mockfjärds
- 020-43 01 00
- fonsterentreprenad@mockfjards.se
Om du upplever att någonting är fel eller att dina fönster och dörrar är sönder så gör en felanmälan till Mockfjärds.
- Dörren skrapar i tröskeln
- Kondens mellan fönsterglasen
- Svårt att öppna/stänga
- Dörren går inte att haspa i öppet läge.
Tvättstugan
Entema
- 08 449 44 30
Har det uppstått problem med något i tvättstugan? Då kan du göra en felanmälan antingen via webben, eller ringa Entemas kundservice.
Hissar
Nacka hisservice
- 020-41 80 00
- info@nackahiss.se
Nacka hisservice har hand om våra hissar. De erbjuder jourverksamhet dygnet runt.
Tv
ComHem
- 90 222
ComHems kundtjänst svarar på alla dina frågor. Du hittar även mycket nyttig information på vår sida om TV.
Internet
Stockholms stadsnät
08-5012 20 10
Föreningens internetleverantör är Stockholms stadsnät. Har du problem med ditt WIFI sitter oftast problemet lokalt i din lägenhet. Testa att starta om din router.
Felanmälan till Stockholms Stadsnät kan göras via telefon vardagar 8-22 och helger 10-18
Ekonomisk förvaltare
Nabo
- medlem@nabo.se
Hit kan du vända dig om du har frågor om fakturor eller din månadsavgift. Inloggning till intranätet sker genom mobilt BankID.
Saknar du mobilt BankID kan du ansöka om inloggningsuppgifter från styrelsen.
Du kan också begära lägenhetsutdrag och anmäla ägarförändringar. Via deras intranät kan du även ställa frågor och hitta dokument som berör dig och din lägenhet.